RockTurk

İlk Ve Tek Lefke Rock Sitesi


Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

oo ne bu böyle

Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sonraki

Aşağa gitmek  Mesaj [4 sayfadaki 9 sayfası]

76 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:07 pm

Sevgi11

avatar
Profesyonel Üye
Profesyonel Üye
neyse birbirimize bu kadar iltifat etmemiz yeter sonra şımarıcaz ya

Kullanıcı profilini gör

77 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:10 pm

tatanga54

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
ee nbr gökhan

Kullanıcı profilini gör

78 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:11 pm

iisndn nbr knk!

Kullanıcı profilini gör

79 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:11 pm

tatanga54

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
ii yha internet cafede takılıyom

Kullanıcı profilini gör

80 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:12 pm

aa tesadüfe baq bnde

Kullanıcı profilini gör

81 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:12 pm

Betül

avatar
Geşilmiş Üye
Geşilmiş Üye
svgiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Very Happy kuzuuuuuuuuuuuuuu

Kullanıcı profilini gör

82 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:12 pm

tatanga54

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
aaa nerdesin hangi nette Smile

Kullanıcı profilini gör

83 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:13 pm

gizem netteyim sen Very Happy:D:D

Kullanıcı profilini gör

84 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:13 pm

tatanga54

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
bende flagtayım Smile

Kullanıcı profilini gör

85 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:15 pm

Betül

avatar
Geşilmiş Üye
Geşilmiş Üye
lnn slcukkkk

Kullanıcı profilini gör

86 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:15 pm

msni nie açmıyon böle siteden zor oluo ?

Kullanıcı profilini gör

87 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:16 pm

Sevgi11

avatar
Profesyonel Üye
Profesyonel Üye
efem betüllllll

Kullanıcı profilini gör

88 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:16 pm

tatanga54

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
noldu kız:)

Kullanıcı profilini gör

89 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:17 pm

noluyo len knk saan diom msni nie açmıyon

Kullanıcı profilini gör

90 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:17 pm

tatanga54

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
yha nette olduğum için burdakiler kötüSmile

Kullanıcı profilini gör

91 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:18 pm

Sevgi11

avatar
Profesyonel Üye
Profesyonel Üye
hah

Kullanıcı profilini gör

92 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:19 pm

hmm.. oke gel gizeme

Kullanıcı profilini gör

93 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:20 pm

tatanga54

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
şimdi olmazz yha abim berberde sonra inş.Smile

Kullanıcı profilini gör

94 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:20 pm

Betül

avatar
Geşilmiş Üye
Geşilmiş Üye
lan svgi cüsh bu kdr olur yaaaaaaaaaaa Sad
nanmıorum pessssssssss

Kullanıcı profilini gör

95 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:20 pm

hmm oke msni çamaya çalış yha böle zor oluo

Kullanıcı profilini gör

96 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:21 pm

tatanga54

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
yha arkadaşlar konuşun puanım az

Kullanıcı profilini gör

97 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:21 pm

ewt konuşun yhaa

Kullanıcı profilini gör

98 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:22 pm

Sevgi11

avatar
Profesyonel Üye
Profesyonel Üye
noldu betül

Kullanıcı profilini gör

99 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:22 pm

seldaa

avatar
Geşilmiş Üye
Geşilmiş Üye
kanka biz bunları tanıyomuyuz yha

Kullanıcı profilini gör

100 Geri: oo ne bu böyle Bir C.tesi Kas. 15, 2008 7:22 pm

tatanga54

avatar
Yeni Üye
Yeni Üye
sevgi konuşsananıza yha süper mod olmam lazım:)

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön  Mesaj [4 sayfadaki 9 sayfası]

Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz